ღვინის ბრენდირება - რა გვჭირდება?
ღვინის ბიზნესი განსაკუთრებულია ქართველებისთვის, იგი ერთი მხრივ ჩვენი ერის კულტურულ იდენტობაში ზის, მეორე მხრივ კი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი საექსპორტო პროდუქტია. ამიტომაც ღვინის ბრენდირება ხორციელდება ამ ორი კომპონენტის გათვალისწინებით.
რა ელემენტებისგან შედგება ღვინის ბრენდი?
სახელწოდება – ბრენდინგი იწყება სახელის მოფიქრებით, რომელიც უნდა უნიკალური და ასახავდეს, როგორც ღვინის წარმომავლობას ან თვისებებს, ასევე მის განსხვავებულობას.
ღვინის ლოგო – ლოგოს დიზაინი ვიზუალურად უნდა წარმოაჩენდეს ღვინის ბრენდის იდენტობას.
ღვინის ეტიკეტი – უნდა გვიყვებოდეს ისტორიას ღვინის ბრენდის შესახებ.
ღვინის ბრენდბუქი – ბრენდბუქის დამზადება დაგეხმარებათ უფრო დეტალურად წარმოაჩინოთ თქვენი ღვინის ბრენდის იდენტობა.
ყველაფერი ეს ერთობლიობაში შექმნის საფუძველს ძლიერი ღვინის ბრენდის ჩამოყალიბებაში.